Σελίδες

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Πέφτει η κατανάλωση αλλά οι τιμές ανεβαίνουν στα ύψη - TO BHMA

Πέφτει η κατανάλωση αλλά οι τιμές ανεβαίνουν στα ύψη - TO BHMA

Πέφτει η κατανάλωση αλλά οι τιμές ανεβαίνουν, όπως προκύπτει και από τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος (ΕΣΥΕ). Ο δείκτης κύκλου εργασιών στο λιανικό εμπόριο της χώρας (σε τρέχουσες τιμές) συμπεριλαμβανομένων και των καυσίμων, μειώθηκε κατά 9% τον Νοέμβριο του 2009 σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2008, έναντι μείωσης 0,3%, που είχε σημειωθεί κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2008 προς το 2007. Τον Νοέμβριο του 2009 ο δείκτης κύκλου εργασιών αυξήθηκε μόνο στα καταστήματα με φαρμακευτικάκαλλυντικά είδη (5,8%) και μειώθηκε σε όλες τις άλλες κατηγορίες καταστημάτων. Σημαντικές μειώσεις καταγράφηκαν στα καταστήματα καυσίμων και λιπαντικών αυτοκινήτων (21,2%), στα καταστήματα με βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (15,6%) και στα πολυκαταστήματα (14,5%), ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι μείωση (κατά 8,4%) σημειώθηκε και στον δείκτη κύκλου εργασιών στα μεγάλα καταστήματα τροφίμων. Τα καταστήματα αυτά είναι συνήθως τα τελευταία που αντιμετωπίζουν μείωση του κύκλου εργασιών. Εξάλλου ο δείκτης όγκου στο λιανικό εμπόριο (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), συμπεριλαμβανομένου των καυσίμων, μειώθηκε κατά 10,9% τον Νοέμβριο του 2009 σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2008 έναντι μείωσης 2,6% που είχε καταγραφεί κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2008 προς το 2007. Ο δείκτης όγκου αυξήθηκε τον Νοέμβριο 2009 μόνο στα καταστήματα με φαρμακευτικά- καλλυντικά είδη (4,3%) και μειώθηκε σε όλες τις άλλες κατηγορίες καταστημάτων. Οι μεγαλύτερες μειώσεις καταγράφηκαν στα καταστήματα με καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (31%), στα καταστήματα με βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (17,7%) και στα πολυκαταστήματα (15,4%).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου